Гарантія та повернення

Гарантійні зобов’язання Fielmann

1.Введення

 
1.1. Гарантійні зобов’язання (далі – «зобов’язання») ДП «Фільманн ГмбХ» (далі – «Fielmann») поширюються на всі окуляри для корекції зору, сонцезахисні окуляри та інші товари, придбані у мережі компанії.
1.2. До всіх інших товарів, що були придбані в мережі компанії «Fielmann», з моменту придбання застосовуються або не надаються взагалі, гарантійні зобов’язання, визначені законодавчими актами та підтверджені постачальниками вказаних товарів.
1.3. Гарантійний строк починає діяти з моменту передачі товару споживачу. Згідно статті 8 Закона України «Про захист прав споживачів» вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа.
 

2.Строки гарантійних зобов’язань

 
2.1. На окуляри для корекції зору та сонцезахисні окуляри, що були придбані в мережі компанії «Fielmann» застосовуються наступні строки гарантійних зобов’язань:
- 3 роки гарантії на окуляри, що коригують зір (в т.ч. дитячі);
- 6 місяців гарантії на сонцезахисні окуляри та окуляри для корекції зору, для виготовлення яких була використана оправа з сонцезахисних окулярів;
- 14 днів гарантії на виготовлені окуляри, для яких була використана оправа коригуюча або оправа з сонцезахисних окулярів споживача - нова або така, що була у вжитку;
- 6 тижнів - час, в межах якого клієнт має право звернутися в салони мережі в разі виникнення дискомфорту при носінні окулярів, а також за наявності зауважень щодо якості виготовлення або відповідності окулярів індивідуальним параметрам.
2.2. Інші товари, що були придбані в мережі компанії «Fielmann» застосовуються наступні строки гарантійних зобов’язань:
- 14 днів гарантії на аксесуари та супутні товари;
- на м'які контактні лінзи, аксесуари до них і засоби догляду (розчини і зволожуючі краплі) гарантія не надається;
- для інших товарів – як визначено постачальником/ дистриб’ютором, а в разі відсутності строків гарантії – згідно законодавчих та правових актів України (в таких випадках строк гарантії не перевищує 6 місяців).
 

3.Зобов’язання

 
3.1. В продовж гарантійного періоду «Fielmann» зобов’язується у разі виявлення браку безкоштовно усунути дефекти окулярів (які виникли з вини виробника та помилки складання (виготовлення)), замінити товар або повернути кошти. Строк усунення дефектів залежить від наявності комплектуючих та умов їх поставок від виробника.
3.2. Дефекти окулярів буде усунено шляхом заміни або ремонту запчастин, що потребують ремонту. Якщо замінити або відновити деталь не є можливим, то клієнт має право на:
- заміну товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться;
- заміну товару з недоліками на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості з перерахунком вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості на час купівлі;
- розірвання договору куплі-продажу та повернення сплаченої за товар грошової суми.
3.3. Згідно статті 8 Закона України «Про захист прав споживачів» недоліки товару, що виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання не покриваються гарантійними зобов’язаннями.
Але впродовж гарантійного терміну «Fielmann» зобов’язується, за можливості, усунути дефекти окулярів, які виникли внаслідок неправильного зберігання чи використання, тобто в результаті механічного впливу або різкої зміни температур, подряпин та інших пошкоджень. «Fielmann» зобов’язується виконати роботи безкоштовно, споживач сплачує за використані в процесі відновлення деталі, лінзи для окулярів та матеріали. Якщо для усунення дефектів не були використані нові запчастини або матеріали, то ремонт здійснюється безкоштовно.
3.4. «Fielmann» не несе відповідальності за шкоду чи брак товару, що виникли внаслідок обставин непереборної сили (форс-мажору).
 

4.Додаткові умови щодо надання гарантії

 
4.1. До всіх окулярів, що продаються в оптиках «Fielmann», додано інструкцію щодо догляду та експлуатації за окулярами (можна додаткова ознайомитись на сайті компанії). Дефекти окулярів, які виникли внаслідок порушення умов інструкції із застосування окулярів, не можуть вважатися гарантійним випадком.
4.2. Загальне природне зношення окулярів не є гарантійним випадком. Зменшення блиску оправи, подряпини на оправі та лінзах у зв'язку з факторами довкілля, користування та/чи особливостей організму не вважаються виробничим браком.
4.3. Якщо має місце пошкодження або природній знос окулярів у зв'язку з недбалістю та відсутністю належного догляду за окулярами або сліди проведення самостійного ремонту або невдалої спроби встановлення лінз в інших оптиках, то повернення грошей та безкоштовний ремонт не можливі навіть до закінчення терміну гарантії.
4.4. В окулярах на гвинтах чи окулярах зі струнними конструкціями, як правило, лінза є частиною опорної конструкції, тому з окулярами такого типу необхідно бути гранично обережними. Поломка або відшаровування лінз окулярів в таких оправах через недбалість та недотримання правил догляду та експлуатації не є гарантійним випадком.
4.5 Окуляри, що виготовляються з використанням оправ та/або лінз споживача, приймаються в роботу без гарантії на збереження наданих компонентів. Компанія «Fielmann» не несе відповідальності за можливі пошкодження цих виробів у процесі складання, їхню сумісність і подальшу експлуатацію. Вартість пошкоджених комплектуючих не компенсується.
Гарантія на коригувальні окуляри, виготовлені з використанням оправи та/або лінз, наданих споживачем, становить 14 днів. Це зумовлено відсутністю контролю над якістю комплектуючих, невідомим походженням матеріалів, підвищеним ризиком під час складання, а також неможливістю гарантувати експлуатаційні характеристики виробу.
4.6. Зміна клінічних показників зору споживача до закінчення гарантійного строку на окуляри коригуючі не є гарантійним випадком.
4.7. Гарантія не поширюється на випадки неадаптації до окулярів, виготовлених за рецептом, наданим споживачем, оскільки відповідальність за коректність рецепта несе сам споживач.
4.8. Пошкодження товарів, що виникли в наслідок форс-мажорних обставин (стихійних лих; епідемії та пандемій; військових дії; державних рішень; техногенних катастроф та інших дій непереборної сили) не є гарантійними випадками.
 

5.Прийом в гарантійний ремонт

 
5.1. Окуляри приймаються в ремонт у всіх салонах оптики «Fielmann» незалежно від того, в якому салоні «Fielmann» вони були придбані.
5.2. Віддаючи окуляри у гарантійний ремонт, необхідно надати чек на купівлю або квитанцію замовлення. Віддаючи окуляри, необхідно вказати дефекти окулярів, бажані ремонтні роботи та причини дефектів. Також необхідно надати номер телефону або будь-яку іншу контактну інформацію для виконання, відкликання чи інших умов замовлення.
5.3. Приймаючи замовлення на гарантійний ремонт, співробітник «Fielmann» описує дефекти окулярів та заявлені споживачем причини виникнення дефектів, заповнює та дає споживачу на підпис «Бланк ремонту/відновлення споживчих якостей окулярів»
 

6.Хід та строки гарантійного ремонту

 
6.1. Усуваючи дефект окулярів, «Fielmann» може використовувати нові або оновлені деталі та матеріали окулярів. Відповідно до гарантії, замінені частини стають власністю «Fielmann».
6.2. Якщо для ремонту не потрібно замовляти нові деталі або потрібні деталі доступні на місці, ремонт складає 5-7 робочих днів та проводиться у центральній майстерні. Після розгляду обставин відповідальний працівник приймає рішення про виконання гарантійних зобов'язань або, за потреби, погоджує зі споживачем необхідний платний ремонт.
6.3. Що стосується дефектів окулярів, для яких необхідно замовити (придбати) нові деталі, то час ремонту може відрізнятися:
- для оправ окулярів для корекції зору та оправ сонячних окулярів з колекції «Fielmann» час ремонту становить до 2х місяців;
- час, необхідний для ремонту марочних оправ окулярів для корекції зору та оправ сонячних окулярів, залежить від часу постачання виробником необхідних деталей.
6.4. Дата ремонту, вказана в ремонтному листі, є попередньою. Точна дата узгоджується зі споживачем та терміни відповідає правовим нормативам/законам України (до 2х місяців).
 

 

ПРАВИЛА ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРІВ

(відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»)

Право на повернення не поширюється на товари, включені до Переліку товарів належної якості, що не підлягають поверненню, згідно постанови КМУ № 172 від 19.03.1994 р., наказу МОЗ України від 19.07.2005 року № 360.

1. Загальні положення

Споживач має право на повернення або обмін (за умови наявності) товару належної якості протягом 14 календарних днів з моменту покупки, не враховуючи день придбання, при дотриманні наступних умов:
- товар, не був у вжитку, і його оригінальна упаковка, товарний вигляд і споживчі властивості (упаковка, етикетки, ярлики, що містять характеристики товару) збережені
- в наявності розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
 

2. Повернення / обмін можливий для наступних товарів:

- оправи —без слідів індивідуальної обробки (наприклад, не було установки лінз сторонньою організацією);
- сонцезахисні окуляри;
- готові окуляри;
- аксесуари (чохли, футляри, серветки тощо);
- лінзи коригуючі складського діапазону - необроблені та невстановлені.

 

3. Товари належної якості, що не підлягають поверненню або обміну:

Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.94 року про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» та Наказу МОЗ України №360 від 19.07.2005 року (пункт 16), належать до лікарських засобів і предметів санітарії та гігієни, тому поверненню та обміну не підлягають:
- контактні лінзи
- засоби для догляду за контактними лінзами, розчини та краплі
також не підлягають поверненню або обміну:
- лінзи по індивідуальному замовленню, замовлені постачальнику лінз, виготовлені або оброблені за рецептом або під певну оправу.

 

УВАГА!
Окуляри для корекції зору є виробом медичного призначення, яке виготовлено за індивідуальним замовленням та параметрами споживача, тому за придбані, але такі, якими навіть не користувалися, якісні окуляри, що не прийшлися до душі (наприклад, форма, колір та т.п.) повернення коштів не надається.
При відмові замовника від виготовлених окулярів за мотивами, не пов'язаними з виною оптичного салону, із замовника утримується вартість лінз та вартість роботи з виготовлення окулярів.

 

4. Перевірка якості товару, що повертається

При поверненні товару оптика Fielmann залишає за собою право провести внутрішню перевірку стану виробу (візуальний огляд, перевірка цілісності упаковки, відсутність слідів використання або механічних пошкоджень).
Якщо в процесі перевірки будуть виявлені ознаки використання, дефекти, пошкодження товару, спричинені недотриманням споживачем правил користування товаром або невідповідність товару, що підлягає поверненню згідно із законом, у задоволенні вимоги про повернення або обмін може бути відмовлено із зазначенням причини.
Покупець може вимагати письмового висновку про причину відмови.
Контактні лінзи, які направляються на перевірку якості, мають бути в контейнері з розчином та з блістером (обов’язково). В разі підтвердженні спеціалістами виробничого браку, здійснюється обмін товару або повернення коштів.
 

5. Порядок повернення

Зверніться до магазину з товаром, розрахунковим документом на товар і документом, що засвідчує особу.
Складається заява на повернення або обмін.
При необхідності проводиться перевірка якості товару (термін — до 3 робочих днів).
Грошові кошти повертаються тим же способом, яким була здійснена оплата.
За заявою споживача гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору — в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 14 календарних днів після отримання Продавцем товару та обробки належним чином заповненої споживачем заяви на повернення.
"Відповідно до ЗУ «Про платіжні послуги» від 30.06.2021 № 1591-IX, Користувач (платник та/або отримувач коштів), що ініціює повернення коштів, зобов’язується повідомити Банку інформацію, що дає змогу ідентифікувати особу платника та отримувача за платіжною операцією (ЄДРПОУ або РНОКПП), рахунки платника та отримувача (ІBAN), суму платіжної операції та іншу інформацію (реквізити), необхідну для належного виконання платіжної операції.
 

Ви можете завантажити заяву на повернення придбаного товару в інтернет-магазині за  посиланням.

Підписка на новини та акції

confirm

Підписка на розсилку

Ви успішно підписалися на нашу розсилку! Спасибі!

Дякую за покупку!

Найближчим часом зв'яжуться з вами

Оберіть, будь ласка, мову
Російська
Українська